Nem először foglalkozom a márkané választás tematikájával, és nem véletlen, hogy gyakran visszatérek hozzá, ugyanis véleményem szerint ez az egyik legfontosabb lépés, amit egy márkaépítés, létrehozás és népszerűsítés során meg kell tenni, és jól kell csinálni.
Sok jó példával találkoztam az utóbbi időben, de leginkább a VIP casino nyerte el a tetszésemet. Méghozzá azért, mert minden szempontból remek ötletnek tartom, és ezúttal is meg kell dícsérnem azt, aki az ötlettel előállt, bár sajnálatos módon a nevét nem tudom. Mindenesetre remélem, hogy megkapta a neki járó jutalmat ezért a kiváló ötletért.
Miért olyan jó ötlet a VIP casino?
Talán felmerül benned a kérdés, hogy miért is vagyok olyan lelkes ezzel a névválasztással kapcsolatban? Nos, az első szempont, amit szeretnék kiemelni, az az, hogy egy rövid, egy szótagból álló névről van szó, ami egyébként egy olyan fogalmat takar, amely mindenki számára alapból ismerősen cseng. A szó rövidsége azért fontos tényező, mert minél rövidebb valaminek a neve, annál könnyebb megjegyezni.
Az, hogy a fogalom ismert, azért jó, mert nem kell egy teljesen új, addig a legtöbbek számára ismeretlen fogalmat, szót beépíteni a köztudatba, mint például az Adidas vagy a Nestle esetében. Persze végül ezek is sikerre vitték a termékeiket, de te akkor is tudni fogod, hogy mi az a VIP, ha esetleg eddig nem ismerted azt, hogy VIP casino.
A VIP casino üzenete
A névválasztás a VIP casino csapatától azért is remek ötlet, mert ezzel az egy szótagú fogalommal máris rengeteget el tud mondani az érdeklődőknek, anélkül, hogy bármilyen más energiabefektetésre szükség lenne. A VIP casino azt mondja, hogy te, és mindenki, aki érdeklődik, kiemelt fontossággal bír, illetve, azt is sugallja, hogy egy különleges terméket ismerhetsz meg, ami egyedi és magas színvonalú. Azt hiszem, sokan tanulhatnának tőlük.