Modern plasztika Szolgáltatás Hogyan kommunikáljunk hírlevélen keresztül?

Hogyan kommunikáljunk hírlevélen keresztül?


Mint ahogy korábbi bejegyzéseinkben is írtunk már róla, ismét felértékelődött a hírlevelek szerepe a cégek marketing tevékenységében. Ha jól csináljuk, akkor igenis jelentős érdeklődésre és ezáltal bevétel növekedésre is számíthatunk. A digitális reklámügynökség szerint hazánkban még csak kevés követendő példa született az e-mail marketing tekintetében. Első lépésként végezzünk kutató munkát és iratkozzunk fel jó sok hazai és külföldi oldal hírlevelére, mert ebből rengeteg ötletet meríthetünk, amit a későbbiekben saját vállalkozásunkra szabva fel is tudunk majd használni. A digitális ügynökség úgy gondolja, hogy érdemes erre időt és energiát, no meg némi pénzt áldozni, mert akár már rövid távon is érzékelhető a kiküldött hírlevelek által generált eredmény. A valós megtérüléshez azonban pontos célkitűzések és stratégia szükséges. Némi honlap vagy webáruház fejlesztés, egy jó grafikus és értékesítési szövegíró sem árt. A digitális reklámügynökség csapatában minden bizonnyal dolgoznak ilyen szakemberek, tehát ha őket bízzuk meg, nyugodtak lehetünk abban, hogy a legjobb végeredményt kapjuk. A hírlevélre való feliratkozás elérésének általános és jól bevált módja a digitális ügynökség szerint, ha valamilyen ingyenes csalit adunk érte cserébe. Lehet ez egy tudásanyag, egy tanulmány, egy segédlet, vagy sablon. De mindenképpen olyan szellemi termék legyen, ami valóban hasznára válik majd a feliratkozónak. A másik módról következő bejegyzésünkben írunk majd részletesen.

Vélemény, hozzászólás?

Related Post